Jo taas aikaa vierähti etenpäin... Muutto on nyt tehty, mutta edelleen kotipaikkana toimii poikaystävän koti joka on samassa talossa kuin uusi kotimme. Elämä on siis rapusta toiseen ramppaamista...

Viime viikon agitreenit oli loistavat! Tala oli tosi hyvä, pidin sitä irti, kyllä, Tala on siis hieman jo rauhoittunut toisia koiria kohtaan! En edes muista mitä kaikkea tehtiin, mutta putki mutkalla oli ihan helppo juttu tällä kertaa. Myös kepit oli hurjan kivoja!

Tän viikon treeneissä Tala ei taas alussa jaksanut keskittyä, sitten taas tajusi jujun. Ensin tehtiin kolmea estettä peräkkäin, jossa tehtiin pientä linjamuutosta. Sitten oli kolme estettä ja putki, ensin kokeilin pelkkää putkea mielenvirkistämiseksi, sitten este putki, este putki este ja sitten vielä lopuksi este putki este ja este 90 asteen käännöksellä, taitava koira, kun kaiken osaa, sai ihan itse ihmetellä, että kuka lie sille on nuo jutut opettanut, taitaa olla geenit kohdillaan! :) Seuraavaksi otettiin keppejä, molemmilta puolilta ohjausta, pitäis mun vaan opetella paremmin ohjaamaan vasemmalta puolelta. Tala osas tosi hienosti! Viimesenä oli täysi puomi, mua varmaan jännitti se touhu monta kertaa enemmän kuin Talaa... Kolme kertaa mentiin ja hyvinhän tuo sen tuli, pientä vapinaa ja epävarmuutta, mutta kova vauhti! Treenipari sanoikin, että mulla on tosi nopea koira :)

Anteeksi tosiaan nuo mun termit, ne kun ei ole ihan hallinnassa, kun agility on vielä aivan uusi laji mulle, älkää hermostuko, nauraa kyllä saa ja hyväkin jos mun jutut saa nauramaan :)